mgr fizjoterapii Izabela Oryniak

Informacje o fizjoterapeucie:

Absolwentka Wydziału Rehabilitacji Ruchowej AWF w Krakowie oraz Medycznego Studium Zawodowego nr 6 w Warszawie.

Praktykę zawodową rozpoczęła w 2001roku.
Od tego czasu doświadczenie zawodowe zdobywa pracując w wielu renomowanych ośrodkach specjalizujących się w rehabilitacji ortopedycznej.

W swojej terapii wykorzystuje umiejętności oraz wiedzę zdobyte na licznych renomowanych kursach i szkoleniach. Pracuje między innymi w oparciu o: metody diagnozowania i terapii tkanek miękkich, terapię manualną według Mulligana i Kaltenborna, metodę PNF, łańcuchy mięśniowe GDS, manipulacje powięziowe wg L.Stecco i R.Schleipa, techniki tkankowe haczykowania, metody osteopatyczne takie jak: Terapię Czaszkowo-Krzyżową i Wisceralną, techniki w zaburzeniach wzorca oddechowego wg L.Chaitowa oraz układu naczyniowego i in..

W swojej pracy opiera się głównie na holistycznym podejściu do pacjenta. Wyznaje zasadę leczenia organizmu jako nierozerwalnej, zintegrowanej całości: Body Mind & Soul.

Zakończyła pierwszy rok studiów terapeutycznych w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt, aktualnie jest słuchaczem w Akademii Psychobiologii.

Korzysta z różnego rodzaju warsztatów i szkoleń celem rozwoju osobistego oraz pogłębienia wiedzy w dziedzinie zależności pomiędzy psyche a ciałem.

Specjalizuje się w :

• rehabilitacji pooperacyjnej stawów,
  • rehabilitacji pourazowej (skręceń, złamań, urazów mięśni i więzadeł),
  • leczeniu dysfunkcji stawów i mięśni oraz zapobieganiu ich powstawania,
  • leczeniu zespołów bólowych „niewiadomego” pochodzenia,
  • leczeniu zaburzeń pracy narządów wewnętrznych i ich następstw, takich jak: choroba wrzodowa żołądka i dwunastnicy, zespół jelita drażliwego, refluks, przewlekłe zaparcia, stany zastoinowe,obrzeki, nietrzymanie moczu, trudności ze schudnięciem i wiele innych.
  • leczeniu chorób psychosomatycznych,
  • pracy z kobietami mającymi problemy z zajściem w ciąże, w okresie ciąży oraz po porodzie,
  • leczeniu dolegliwości związanych z dysfunkcjami stawów skroniowo-żuchwowych takich jak: bóle głowy, szumy uszne, zawroty głowy, bezsenność, chroniczne zmęczenie, szeroko pojęte wzmożone napięcie ciała, zaburzenia postawy, bóle karku i kręgosłupa, bruksizm, przy zabiegach chirurgicznych, ortodontycznych i stomatologicznych i in.,
  • rozluźnianiu napięć psychofizycznych wynikających z depresji, nerwic, doświadczeń traumatycznych, zespołu wypalenia oraz innych obciążeń.

Zainteresowania:

Praktykuje jogę, medytuje, tańczy, pływa ,żegluje, jeździ na nartach i rowerze. Kocha podróże.